پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت دانشور ارجمند و روحانی فرهیخته جناب حجت الاسلام و المسلمین فرجام فرد (ره) که در راه ارتقای سطح علمی و مجهز شدن دانش آموختگان حوزوی به زبان روز تلاش وافر و اثرگذر داشت موجب تأسف گردید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده، آشنایان و شاگردان ایشان از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، غفران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان سلامتی و صبر و عزت خواهانم.
علیرضا اعرافی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین محدث معاون زبان های خارجی مدرسه شهیدین (ره):

بسم الله الرحمن الرحیم
عالم ربانی و استاد ادب و اخلاق حجة الاسلام و المسلمین آقای اکبر فرجام فرد در ایام نورانی عید غدیر و شب میلاد باب الحوائج امام موسی کاظم علیه السلام دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت. شاگردان بسیار ایشان در مراکز علمی و دینی به ویژه مدرسه علمیه شهیدین رحمة الله علیهما را می توان باقیات صالحاتی برای ایشان دانست که آثار و برکات این شاگردان تا روز قیامت به آن بزرگ مرد خواهد رسید. تخصص ایشان نسبت به فضای بین الملل و تعهد و دلسوزی ایشان نسبت به حوزه علمیه مقدس از وی شخصیتی کم نظیر ساخته بود که با از دست دادن ایشان به راحتی قابل جبران نیست. خداوند ایشان را با اولیای طاهرینش حضرت محمد صلی الله علیه وآله و اهل بیت علیهم السلام محشور گرداند.
اینجانب به عنوان عضوی کوچک از مدرسه بزرگ شهیدین ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه تأسف انگیز، برای ایشان بالاترین درجات قرب الهی و برای دوستان، آشنایان و خانواده محترم صبر و اجر فراوان آرزو می کنم.
سید محمدرضا محدث
۸ مرداد ۱۴۰۰

 

 

نظر شما ۰ نظر

captcha
Clock second-hand Clock minute-hand Clock hour-hand
جمعه
۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۹ رمضان ۱۴۴۵
2024 March 29